★ Pan T přichází - pokračování

20. března 2017 v 16:12 | opY |  ★ Pan T
V pátek odpoledne, když jsem byla schopná se zvednout z postele po tom šíleném dni, jsem přišla na sesternu. Oznámila jsem jim, že tuhle léčbu končím, že už to nedám. Obě doktorky se do mě pustily - prý bych měla začít chodit na psychoterapii, protože mi infuze může zachránit život. Pak přišly k tomu, že mi před infuzí dají Neurol. Abyste věděli, nemám ráda odběry krve, ale dokážu to ustát, jenže tentokrát jsem chytala úplný psychostavy, když mě měli napíchnout. A s tím Neurolem jsem jim to vnukla vlastně já. Argumentovaly mi, že jsem přeci rodila a musela jsem mít kanylu. Ano, měla. Pár hodin a navíc ve stavu, ve kterým jsem sotva vnímala, co se se mnou děje, omámená hormony. Nakonec jsem si svou nevybojovala, byla jsem strašně měkká a vytřeli se mnou celý oddělení. Sobota ráno naklusat, sjedeme vás a prostě vykapete.

Přijela jsem domů naprosto zoufalá. Po celou dobu jsem sepisovala s kamarádkou, která na rozdíl ode mě, má větší zkušenosti z nemocnic a s léky, takže mi hodně pomáhala a dávala rady. Během psaní přišel panický záchvat. Začalo to pocením, neklidem, dostavily se myšlenky, že jsem na všechno úplně sama. Že já jsem ten blbeček, co nedělá, co mu doktoři říkají. Hrdlo se mi stáhlo a dech se stal trhaným, pak jsem se rozbrečela šíleným, zalykavým pláčem. Měla jsem strašný strach a myslela jsem si, že umřu. Už už jsem sahala po telefonu, že si zavolám záchranku, ale začala jsem se uklidňovat. Pak přišel ještě jeden, značně slabší. Tohle už nechci nikdy v životě zažít!

Rozhodla jsem se řídit instinktem a tím, co mi říkalo tělo. Tinnitářů je hodně, zvlášť těch, co mají trable s krční páteří. Narazila jsem i na rozhovor primářky Vydrové, co se na Tinnitus specializuje. V prvé řadě prý neordinuje tyto infuze těm, kteří mají prokazatelně blokovanou krční páteří. Oni to vědí už od pondělí ráno, že příčina je dost dobře v tomhle a stejně do mě dál perou neúčinnou kejdu, ze který je mi den ode dne hůř.

Další věcí jsou dohledané vedlejší účinky Prednisonu a Agapurinu:

Prednison: může se objevit zvýšený pocit hladu, zvýšení tělesné hmotnosti, zažívací obtíže jako nevolnost, zvracení, bolest v břiše, dále se může objevit měsíčkovitý obličej, nahromadění tuku na krku a trupu, akné, neklid, poruchy spánku, změny nálady, deprese nebo naopak povznesená dobrá nálada,
- Pocit hladu ano, paradoxně taky pocit na zvracení a parmenentně žaludek na vodě, opuchlý obličej, neklid, změny nálady, deprese a dobrá nálada - to splňuju docela dobře

Agapurin: Často (možnost výskytu u 1-10 ze 100 pacientů): se vyskytují zažívací potíže (nevolnost, zvracení, bolesti břicha, nadýmání a průjem)
Méně časté (může postihnout až 1 ze 100 lidí):
- točení hlavy, bolesti hlavy,
- rozmazané vidění,
- návaly - pocity horka a návalu krve do hlavy provázené zarudnutím v horní polovině těla a pocením.
- Tak možná za to moje břicho může i tenhle, každopádně točení a bolest hlavy, rozmazené vidění i návaly, to mě pronásledovalo celou dobu
A po tom všem si mám dát na uklidnění Neurol? Nikdy. Byla jsem připravená, že tenhle boj o moje zdraví v sobotu vyhraju já.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama